luni, 12 aprilie 2010

prin ochii mei..




Îmi spunea mai demult cineva drag mie, că dacă se uită atent în ochii mei vede marea sau cerul. Şi nu se putea hotarî care dintre cele două.
 
Aşa că vreau să am o cutiuţă care să nu aibă nici culoare şi nici formă; acolo vreau să-mi ascund ochii care-au stat cu trupul lor în nisip şi-au privit marea odată; şi s-o păstrez pentru mine şi s-o deschid doar atunci când îmi este foarte dor de ea, ca să nu-i agit valurile; şi să n-o mai vadă nimeni. Toţi să privească marea prin ochii mei.

2 comentarii:

  1. foarte draguta cartea. superba chiar:) aia cu facem dragoste ca doua bete de chibrituri mi-a ramas in cap.

    daaar vama sucks. asa pe sistem hardcore

    RăspundețiȘtergere
  2. minunată eşti şi tu. când vrei. şi când nu te iei de vama.

    RăspundețiȘtergere