marți, 27 iulie 2010

pentru ea! ea, cea cu 18 acum.


Post special pentru un om special.

Pentru că am încetat să mai numărăm zilele sau săptămânile, cel puţin parţial, dar oricum în curând vei fi aici. Deci împreuna. Toate amintirile cu tine le fac bucăţele şi le bag într-o halbă de bere rece sau într-un păhărel de plastic cu tequila şi puţină sare şi lămâie pe lângă păhărel sau poate o să le strecor intr-o felie de pizza, dar nu din accea, o pizza specială, cu iz de vară, cu iz de noi două împreună, apoi să le bem sau mâncăm amândouă, să ne intre în stomac şi să nu mai iasă de acolo câte zile or trece de acum încolo. Şi să-i dăm şi mării, vecina ta, să guste puţin, ca să nu ne uite nici ea.

Acum eşti majoră, mă voi ascunde în responsabilitatea ta, sub rochiţa colorată, dar atât timp căt îmi vei cumpăra chipsuri verzi, îmi vei citi poveşti ca să adorm, vei râde la orice banc îţi voi zice şi nu vei urla la mine şi-mi vei spune că sunt răzgâiată!

 

La mulţi ani ţie, la mulţi ani şi nouă; împreuna! Te iubesc! 

4 comentarii:

  1. Ofer blogului tau zambetul meu de 22:47. Pentru ca au trecut multi ani de cand sunteti alaturi una de cealalta si bine, poate ca frazele scrise de tine ascund de fapt si gandurile mele, orasul meu, marea mea si iubirea mea. Ce nebuna sunt, nu? Lasa, nu trebuie sa intelegi tu, eu am scris, tu ai citit, e tot ce conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani intarziat pentru speciala ta prietena! Sau pentru speciala voastra prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  3. mulţumesc; pentru amândouă! >:D<

    RăspundețiȘtergere