duminică, 22 iunie 2014

nu-i tocmai bine când rămâi fără aer şi fără cuvinte, dar uite cum uneori se întâmplă şi parcă nici măcar nu te mai recunoşti. se-ntâmplă să-ţi dai peste cap toate principiile şi tot ce-ai ştiut până acum pentru o decizie tâmpită pe care ai luat-o, de care ai ţinut strâns tare cu dinţii şi de care în sinea ta nu ai fost niciodată mândră, tu ştiai foarte bine că lucrurile, de fapt, nu stau aşa, însă nu ţi-ai permis nici măcar o secundă să te gândeşti de două ori la asta, pentru că ai stabilit că de acum nu mai gândim atât de mult. aşa că ai ales varianta cea mai simplă şi ai continuat în felul ăsta.

şi nici măcar nu te deranjează atât de mult consecinţele, cât faptul că ţi-ai permis să te duci singură de nas, ai fost atât de naivă şi nu ai avut curajul să-ţi asculţi propriile sfaturi pentru ceilalţi.

nu mai vrei nici muzică, nici sfaturi, nici oameni. ştii că ai nevoie de puţin timp şi de tine. ştii că totul se rezolvă, dar ai nevoie să te mai gândeşti încă o dată la tot ce a fost şi să-ncerci să-nveţi din nou ceva din asta. măcar acum..

încă mă gândesc dacă sunt dependentă sau nu de oameni.

3 comentarii:

  1. Când te simţi ca un întreg fiind chiar şi numai tu, de una singură, ştii că totul e în regulă. Dar când te simţi pe jumătate goală, caută oamenii calzi care să te ajute în a-ţi vindeca rănile, acei oameni buni care te înţeleg şi nu aşteaptă la rândul lor ceva de la tine. Însă, încearcă să nu transformi asta într-o necesitate; până la urmă, cheia salvării tot înlăuntrul tău o vei găsi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. you might be right, doar că acum cred că am nevoie să mă redescopăr pe mine, pentru că tocmai eu care strigam sus şi tare că trebuie să facem ce simţim, am făcut-o prea târziu de data asta, pentru că mi-a fost teamă de consecinţe. m-am rezumat la "o să fie bine" şi nu am făcut nimic în privinţa asta pentru mine. e pentru prima dată după mult timp când aleg să nu fac ce simt din laşitate.
      sunt complet de acord cu ce ai spus la sfârşit, şi eu funcţionez tot pe principiul ăsta.

      Ștergere
    2. nu crezi ca probabil te judeci prea tare?cu siguranta ai avut motivele tale pentru deciziile care te nemultumesc acum,atunci nu vad de ce ai fi suparata!esti suficient de isteata cat sa nu faci lucrurile intamplator :)
      V.

      Ștergere