miercuri, 28 octombrie 2009

copilul si marea..


C: Esti?
M: Da, eu sunt tot timpul aici. Nu-mi auzi valurile?
C: Ba da, dar credeam ca dormi!
M: Eu nu dorm niciodata!
C: Dar ce faci?
M: Visez cu ochii deschisi la anotimpul caldurii, cand oamenii imi ofera dragostea pe care au acumulat-o in timpul anului si-mi trimit valurile sa se plimbe printre pietre si nisip.
C: Dar valurile? Parca sunt triste..
M: Sunt putine suflete care acum mai vin sa stea de vorba cu ele si sa le incalzeasca.
C: Le este frig?
M: Intinde mana. Simti? Sunt reci!
C: Dar si vara sunt la fel de reci…
M: Da, dar atunci se hranesc cu fericirea sufletelor care vin sa se bucure de ele si se infierbanta cu zambetele celor care le privesc. Atunci va e voua frig cand valsati impreuna.
C: Si eu valsez cu ele; si imi canta! Dar tu simti?
M: Da, eu simt prin ele.
C: Si acum ce simti?
M: Nu simt!
C: De ce?
M: Pentru ca mi-e frig.
C: Daca ma voi gandi la tine in fiecare zi, iti va mai fi frig?
M: Nu stiu!
C: Ma voi gandi oricum!
M: Inseamna ca ma iubesti!
C: La vara voi veni sa te incalzesc cu privirea. Ma astepti?
M: Mereu! 
C: Acopera-te cu cerul pana atunci si tine-ti ca perna o stea!

3 comentarii: