joi, 3 februarie 2011

dureri în gât; sau dragoste.


dacă dragostea stă şi în gât, cred că o simt şi eu. de două zile abia înghit. am băut doar ceai fierbinte cu lămâie şi am mâncat pufuleţi. acum sigur se ţine strâns de una dintre amigdalele mele, ca să nu pice în stomac. dar cred că mai bine ar sta într-un colţ din stomacul meu. atunci nu-i simt decât fluturii şi pot să şi mănânc. în plus fluturi în stomac aş servii cu plăcere oricând .
şi poate nici măcar nu e dragoste. poate e de la apa rece de alaltăieri.

9 comentarii:

  1. Foarte frumos. In ultima vreme se pare ca raman fara cuvinte prea des pentru secolul asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea ne poate aduce şi friguri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ai scris tu aici despre nebunia asta ce o numim dragoste. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca fluturii in stomac ar fi la fel de durerosi ca durerea de gat, toti indragostitii ar fi slabi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar pe de alta parte:"dragostea trece prin stomac" si la o analiza mai amanuntita tind sa cred ca e in noi din varful firelor de par pana in degetele de la picioare...

    RăspundețiȘtergere
  6. aşa este! dragostea e în noi mereu şi peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  7. mai bine sa fie dragoste, decat apa rece.

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost dragoste până la urmă..

    RăspundețiȘtergere
  9. nu stiu de ce, dar e oarecum amuzant :))

    RăspundețiȘtergere