marți, 12 noiembrie 2013

bună dimineața, dimineață dragă!

cred că dimineţile sunt perfecte pentru mine câteodată. numai câteodată. asta pentru că nu sunt o persoană matinală. dar doar câteodată astrele se aliniază şi-mi fac o dimineaţă a mea, pentru mine. mă trezesc atât de binedispusă încât afirm că pot face orice. nimic nu-mi poate strica entuziasmul. şi incep să-mi organizez ziua, să-mi planific fiecare oră.
totul e într-o aşa armonie încât mi-aş mai prelungi minutele de acasă cu măcar o oră. doar ca să nu trebuiască să fiu pe grabă. să am timp să-mi beau cafeaua acasă, nu in cafeneaua facultății.

ei bine, sper ca această senzație de "eu pot" să persiste de-a lungul zilei, căci de obicei o pierd pe drum.
dar dimineaţa, dimineaţa e a mea, ea e importanţă. prânzul şi seara i le dau altcuiva.

să zâmbim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu