luni, 7 iulie 2014

nu uitaţi să nu uitaţi!

mi-aş dori ca oamenii să nu uite. să nu uite privirile şi îmbrăţisările după care au tânjit cândva şi pe care le-au avut mai apoi. să nu uite stările pe care i le-au provocat alţi oameni sau acele momente care le erau dragi cândva. să nu uite un prieten care într-o zi le-a fost totul, sper să rămână în sufletul lor o bucăţică din ce a fost, mereu. sper ca timpul să nu le spulbere şi ultima firimitură de amintire. aş mai vrea ca oamenii odată ce au iubit, să iubească pentru totdeauna. să nu existe te-am iubit, căci pentru mine nu există. sper ca o relaţie care a fost specială la un moment dat, să rămână specială pentru totdeauna. indiferent de natura ei. şi cred că acele legături sincere dintre doi oameni aşa şi trebuie să rămână, indiferent de lucrurile care se ivesc.

cred că de multe ori ne este frică să nu fim uitaţi sau să se uite acele momente pe care noi le păstrăm în suflet ca fiind cele mai preţioase. de multe ori nu stă în puterea noastră să decidem cine rămâne şi cine pleacă, iar atunci se naşte o teamă groaznică de a nu fi uitaţi. o teamă care trece cu timpul sau poate că nu.

trebuie să avem grijă de oameni cât timp sunt lângă noi, să le oferim tot ceea ce suntem, iar dacă ei aleg totuşi să plece sau viaţa face în aşa fel încât să-i poarte pe un alt drum, ei bine.. atunci eu nu mai ştiu!

trec mai departe, îi las să mă uite sau nu, dar eu aleg să nu-i uit. pentru că nu pot şi nu am putut niciodată!

5 comentarii:

  1. Ha...
    pana mori, o sa mai astfel de dorinte si revelatii vizavi de ceea ce e, ce nu e si ce ar trebui sa fie. Sper pentru tine sa o afli pe singura cea adevarata.

    D.

    RăspundețiȘtergere
  2. aşa este şi sunt convinsă de asta, doar că uneori mi-ar plăcea să am convingerea că lucrurile merg într-o direcţie bună. îţi mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ce ai scris!
    Eu tind sa cred ca nici ceilalati oameni nu pot uita ce au trait cu o persoana cu care au avut o relatie speciala, sau poate cum ai zis si tu...poate sper...si prin asta imi inving acea teama.
    Eu una nu reusesc sa uit, sa scot oamenii dragi din suflet chiar daca acum nu mai sunt in viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. sper și eu să fie așa, contrariul m-ar determina să cred că de fapt nu există nimic special, ci doar perioade în care suntem mai apropiați de o persoană și nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. “the only true dead are those who have been forgotten”
    V.

    RăspundețiȘtergere