duminică, 23 martie 2014

duminica aşa cum o vreau eu.

m-a trezit mirosul prăjiturii mele preferate din această iarnă şi am ştiut de ieri că astăzi va fi o zi frumoasă. pentru că ţine de noi felul în care decurg lucrurile, aşa că ar trebui să încercăm să avem o atitudine pozitivă cât de des putem. fericirea poate să vină din locuri mult prea nesemnificative pentru noi în alte zile. şi am învăţat că până şi un om care se etichetează drept trist, poate să fie fericit atunci când face o pauză din a mai gândii prea mult şi se concentrează pe lucrurile care îi plac cu adevărat. nici un om trist nu este trist în totalitate. aşa că să învăţăm să lăsăm partea fericită din noi la suprafaţă mai des dacă vrem să ne fie bine.

un om mare spunea că cel care işi petrece viaţa adunând aur pentru Trezoreria de Stat a Statelor Unite şi nu se distrează este un prost fară de seamă şi un idiot de nedescris. şi avea la fel de mare dreptate pe cât era el de mare. 
aşa că să avem o zi bună. să ne bucurăm de soare şi de plimbări, de zâmbete şi de oamenii care trec pe lângă noi. să lăsăm tristeţea pe o altă zi.

I blame coco - Playwright Fate

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. omnomnom, sa ai o zi frumoasa! iar ce spui tu acolo despre fericire e cat se poate de adevarat

      Ștergere
    2. :)) mulțumesc! și tu la fel, scoate-te din casă, du-te în Mărăști, e târg de vechituri și sunt o mulțime de lucruri interesante, le-aș cumpăra pe toate.

      Ștergere
    3. sunt prea lenes asa ca voi sta in casa si ma voi uita la filme cel mai probabil
      dar tu iesi si savureaza-ti ziua!
      V.

      Ștergere
  2. Raspuns:

    " am luat-o de la capat de vreo 3 ori, toate astea pentru un singur vis". m-ai lovit in inima.
    pentru ca anul asta a fost a 3a oara cand am " luat-o de la capat pentru un singur vis" si nu s-a indeplinit.din nou. se pare ca unele vise de sub epiderma sunt facute sa fie numai vise. am crezut ca a 3a oara va fi cu noroc, dar se pare ca nu..si nu mai am o a 4a sansa...ce mai pot sa fac acum? am plans destul (desi mi-am jurat anul trecut ca nu voi mai plage din nou pentru acelasi motiv) , am dormit cu capul in palme sau pe genunchii cui m-a iubit...si ce mai e de facut?...

    RăspundețiȘtergere