miercuri, 28 mai 2014

de-aş putea să le fac pe toate.

sidsel endresen & dugge wesseltoft - truth


aş vrea să trăiesc o mie de ani, să rămân veşnic la vârsta asta, să cresc doar ca om, în fiecare zi. uneori mă gândesc că nu voi avea când să vizitez toate locurile pe care o să vreau să le vizitez şi că nu o să citesc toate cărţile pe care vreau să le citesc. că nu o să am când să învăţ tot ce am de învăţat de la viaţă şi că nu o să iubesc niciodată cât pot să iubesc de fapt. că nu o să îmi ajungă timpul să ascult toată muzica asta frumoasă şi nici să mă uit la toate filmele bune. că nu o să văd suficient de  mult marea şi că nu o să reuşesc să întâlnesc toţi oamenii frumoşi. totuşi cel mai teamă mi-e că ar rămâne atât de multă iubire neîmpărtăşită. şi câte şi mai câte.

2 comentarii:

  1. Ma regasesc in articolul tau, si eu as vrea parca sa ma opresc aici, si sa fac de toate si parca timpul trece pe langa mine si eu realizez ca de fapt nu fac nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai de asta e foarte important nu doar să stăm şi să ne plângem de cât de puţin timp avem sau nu, ci să încercăm să îl valorificăm pe cât posibil. să facem în fiecare zi câte ceva de care să fim mulţumiţi şi satisfăcuţi.

    RăspundețiȘtergere