sâmbătă, 17 mai 2014

there's some people in this world who you can just love and love and love no matter what.

sunt unii oameni care fac o parte din viaţa noastră să fie mai deosebită prin simplul fapt că sunt şi ei acolo. nu am decis încă dacă sunt sau nu dependentă de oameni, dar ţin foarte mult la relaţiile speciale pe care am reuşit să le păstrez după ani şi ani. de fapt sunt singurele relaţii pe care le-am păstrat şi de care îmi pasă cu adevărat. sunt acele legături pe care tocmai trecerea timpului le face mai puternice şi mai speciale.
mă bucur enorm când realizez că am lângă mine oameni frumoşi, sinceri, calzi, oameni care reuşesc să schimbe ceva în mine şi care mă fac să zâmbesc.
chiar dacă sunt puţini şi degetele de la o mână sunt prea multe, sunt cei mai minunaţi şi nu i-aş schimba pentru nimic de pe lumea asta. reuşesc să îmi ofere o stare pozitivă cum prea puţini oameni reuşesc să o facă şi în moduri în care nici nu te aştepţi, sunt cei din preajma cărora nu aş pleca nici pentru zece minute.

pentru astfel de oameni din viaţa mea şi din viaţa voastră s-au inventat îmbrăţişările.

pentru tine.

3 comentarii:

  1. imbratisari multe (RRR)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris! Sper ca le-ai dat si acelor oameni sa citeasca pentru ca sigur se bucura!
    Si eu am astfel de oameni in viata mea, si e un lucru minunat.

    Sa te bucuri mereu de oamenii tai frumosi, sa ai grija de ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. mulţumesc! da, cine a trebuit să citească a citit. :d ai grijă şi tu de oamenii tăi şi spune-le că ţii la ei ori de câte ori ai ocazia!

    RăspundețiȘtergere