luni, 30 decembrie 2013

2013 - anul în care am trăit.

despre 2013 aș putea să vorbesc fără să mă opresc, dar pentru că sunt pe fugă, o voi face pe scurt.
a fost anul care m-a dus acolo unde nu credeam vreodată că voi ajunge. am cunoscut oameni atât de speciali cum nu am crezut că o să cunosc vreodată. am învățat despre mine o grămadă de lucruri noi. m-am cunoscut mai bine și am realizat că sunt cine vreau să fiu, cu mici modificări pe alocuri. mi-am cunoscut limitele și îmi place să cred că pot atât de mult cât vreau. mi-am pus termene limită, am pus pariuri cu mine, le-am câștigat. m-am provocat la lucruri pe care nu le fac în mod obișnuit. am avut cea mai specială vară din viața mea și cred că va mai dura să trăiesc alta care să o întreacă. am pierdut oameni și am câștigat alții. am iubit, am fost iubită.
a fost anul în care am simțit cel mai mult și cel mai intens.

am planuri mari și multe pentru 2014 și mă străduiesc cât pot să fie un an așa cum mi-am propus.
să ne vedem la anul mai voioși și mai fericiți. cu mult mai multe învățături și cu mult mai mulți oameni frumoși alături. să avem curaj să spunem da sau nu. să facem ceea ce simțim. să avem curaj să dezamăgim oameni, dar să nu ne dezamăgim pe noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu